söndag 18 september 2011

Jag har aldrig varit bra på rubriker

Så det är väl at the end of the day så här majoriteten av vår generation gör? Kommer på ett klatschigt bloggnamn och börjar därefter, lite i taget, att lämna ut sina liv på internet i jakten efter bekräftelse. Leve cynismen...

Dörrar skrämmer mig, jag har allmänt svårt för folk i min egen ålder och tycker hemskt mycket om Harry Potter. Jag är vänsterhänt, bådafotad och spenderar alldeles för mycket tid på internet, min favorittvserie är Bones och jag äger en gitarr. Jag fotograferar mycket men jag är inte särskilt bra på det, jag har synfel och väldigt små öron. Jag är tvilling och provrörsbarn och mitt rum är ungefär 10 kvadratmeter stort. Jag är ganska tråkig för det mesta, men även jag har mina stunder. Grön är min favoritfärg och jag tycker inte om stora folkmassor eller senap. Jag tycker om att sjunga men ogillar stolar utan ryggstöd. Jag heter Sara och jag är femton år, sju månader och sexton dagar gammal.

Welcome to my silly life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar