måndag 19 september 2011

Green, the color of your shirt


Hej. Ska man säga hej? Vem säger jag det till? Jaja whatever. Let's get started, då. Förra veckan var en skitvecka. Jag förlorade följande saker: min träningsväska, mitt vanligtvis goda humör, mitt älskade halsband (som jag sen fick tillbaka), min värdighet, the game och wordfeud. Förlorar fan mot alla i wordfeud. Ser det som en stor förlust i mitt liv. Sen mynnade pissveckan ut i en planerat underbar helg, men personerna jag skulle träffa fick förhinder (allihop) och jag svär att det är en sammansvärjning. Så finhelgen blev en skithelg.

Annars då? Har varit vaken i en halvtimme. Vaknade runt fem av att kattjäveln stod och pep utanför min dörr. Fin varelse, den där Spencer. Har ägnat de senaste två dygnen åt att packa, för om typ två timmar drar vi iväg till Falun. Ska bli skönt, på sånt där löjligt vis, att komma iväg från "allt", även fast det mesta som äter mig följer med dit.

Det regnar. Och är jättemörkt. Mår bra av sånt väder, av någon anledning. Kanske för att när det är sol och varmt känner jag mig så blek och felplacerad, men när det är regn och mörkt då jävlar är det minsann jag och inte solen som lyser. /kloka_reflektioner@morgonkvisten.nu

Nu har jag en väska packad med godis och ett rosa gameboy color. Peppar till resan. Nu ska jag duscha, har äckligaste håret någonsin. Hejdå. Ha det bra, dåligt, vad ni vill. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar